Skip links

Trening personalny

Trening personalny to specyficzna forma ćwiczeń, podczas których trenujesz pod okiem swojego trenera osobistego. Podczas danej sesji treningowej trener pracuje tylko i wyłącznie dla Ciebie: dobiera ćwiczenia, kontroluje poprawność ich wykonania, ustala obciążenia odpowiednie do Twoich predyspozycji i możliwości, uwzględniając przy tym poziom Twojego wytrenowania i typ sylwetki, dba o różnorodność ćwiczeń i bezpieczeństwo podczas ich wykonywania. Wszystko po to by Twój cel został zrealizowany.

Największymi zaletami takiej formy treningów jest:
– realizowanie planu treningowego, który jest dopasowany do Twoich potrzeb i celu
– charakter treningu zależy od Twoich predyspozycji i celu
– poziom trudności, objętość i intensywność również dobiera się indywidualnie
– dni i godziny treningowe ustalane są indywidualnie
– podczas treningu personalnego, na sali ćwiczeń, znajdujesz się tylko Ty i trener

Współpraca z trenerem osobistym to także coś więcej, niż tylko sesja treningowa. Twój osobisty trener wesprze Cię i zmotywuje do cięższej pracy, nauczy wykonywania ćwiczeń, pomoże wprowadzić zasady
zdrowego odżywiania czy umiejętnego odpoczynku (regeneracji). Nic nie jest tutaj pozostawione przypadkowi.

Współpraca rozpoczyna się od spotkania i swojego rodzaju wywiadu, na którym będziemy chcieli poznać Twój cel treningowy i kilka innych detali. Możesz spodziewać się pytań o dotychczasowe doświadczenie treningowe, sposób odżywiania, przebyte urazy, problemy zdrowotne, wiek, wzrost, wagę, pracę zawodową, obawy czy nadzieje.

Te informacje pomogą nam stworzyć koncepcję treningową specjalnie dla Ciebie, z naciskiem na Twój cel treningowy.
Jeżeli cel jest długoterminowy, zostanie on podzielony na kilka krótszych okresów, które będą realizowane etapami.
Z biegiem czasu cele treningowe mogą oczywiście ulegać modyfikacjom lub pojawiać się jako zupełnie nowe punkty odniesienia.

Trening personalny jest idealnym wyborem dla każdego, komu zależy na wysokiej skuteczności treningowej, bezpieczeństwie i poprawności wykonywania ćwiczeń, unikaniu powszechnie popełnianych błędów treningowych i żywieniowych, ale przede wszystkim na optymalnie
szybkim osiągnięciu postawionych celów treningowych.